Massa vuxenpoäng till mej! :D

Oj oj idag har jag fixat och grejjat som fan alltså!
Först va jag på möte och snackade lite med AF .. ja ja vet dom är allri till nån hjälp!
Men denna gång va dom faktiskt de :)

aa iaf så fick jag massa tips och så hur jag ska göra med allt jag vill göra!
Sen efter jag hade varit där så gick jag till en studievägledare och snackade lite med henne om skolan och sånt!
Efter de så satt jag mej och ringde till skolan så jag kunde få mina betyg hem skickade så ja kan söka till skolan sen och börja plugga igen!
Sen så va ja även till ungdomsmottagningen fixade nya p-piller så nu har man de klart också!
Fan jag hann med mkt idag kan jag säga!
Känns riktigt skönt och fått de gjort och nu ska jag bara ta en sak i taget så blir allt skit bra sen :D

 

 

 

Sen va jag även och hälsade på min underbara söta brorsdotter också! 

Fasters hjärta de där vettu! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0