hmm aa vad säger man ?

Vad ska man säga eller tänka när de gäller vissa saker? 
ja de är en jävla bra fråga de! 
För det första så bror de på vad de handlar om liksom.. 
 
Men den här gången handlar de om folk som beter sig som ja vad ska jag säga.. finner inga ord till vad dom är!
 
Jag blir så jävla less på hålla på och tjöta och tjöta för det ska hända nånting i huvudtaget! 
Fel och bara grejja de på en gång så är det klart sen?!
Jag menar hur jävla svårt ska de vara liksom?
Nä då sätter du mej rejält i skiten och bara skiter i allt eller så kommer du med Ursäkter hit och dit liksom =O
Helt seriöst nu så trodde ja inte att de fanns nån annan än.. ursäkta så mkt men Andreas W som kunde komma med så mkt ursäkter på en gång!! Men de finns tydligen en till som är snäppet värre än honom och de trodde jag aldrig! 
 
Jag vet inte mer vad jag ska säga mer än att de fett dålig stil av vissa och bara skita i de och inte höra av sig eller nåt!
Men som sagt fuckar du mej så fuckar ja dubbelt tillbaka ska du ha klart för dej! 
För jag tofflar fan inte för nån ska du veta!
 
Idag blev de lite små stek men inte så värst mkt .. De är ju inte lika varmt längre tyvärr så de va väl sista dagen man stekte på stranden skulle ja tro :/
jaja men nu blire sängen puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0