Kommer aldrig dricka kaffe!

Godmorgon !
Har ni sovit gott?
De har jag iaf :)
Nu skulle de sitta fint med lite smoothie ;)
Men har inge grejer hemma till de tyvärr..
Så man får väl försöka vakna till på annat sätt istället!
Typ skölja ögongnen i kall vatten haha
Skulle ju aldrig dricka kaffe iaf!
Nä hövva de är inge gott de !
Smakar å luktar satan , tycker ja iaf !
Idag ska ja försöka ta en prommis å sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag?
kankse ska ta fram teorin böckerna å plugga lite kanske ?
De är väl på tiden att ja börjar med de nu ..

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ja verkligen :D

fängelse dräkten var också sjukt cool faktiskt ;)

du får gå på mag käsnalN;D



det är helt oekj med mej själv då?:D

2011-10-11 @ 12:23:40
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Louise

Sv: gött det! :)



nej jag ska inte göra så mycket tror jag! väntar på att mina kursböcker ska komma med posten någon gång så att jag kan sätta igång och plugga! :P

2011-10-11 @ 13:17:48
URL: http://louiseda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0