Inte världens bästa dag kanske ..

Godmorgon mina underbara hjärtat igår var det inte den bästa dagen kanske ..
Jo det började med att jag vaknade vid halv tip pch vart jätte ledsen för jag hade missat bussen :'(
Sen ringde jag svärfar och frågade han om han kunde skjutsa mej , men han kunde inte de så då ringde jag till Simon (andreas bror ) , han kunde skjutsa mej :D
Så jag gick bort till Conny jhämtade soppa pengar till simon och sen gick jag tillbaka till bussen .
Satt och väntade på bussen typ tjugo minuter.
Sen när jag var framme i stan så kom simon och plockade upp mej .
Men när vi hade kommit på motorvägen vid birsta så dör bil djävulen !
så vi fick svänga in vid rodellen och köra upp på sidan (Sjukt pinsamt )
Simon försöker hela tiden och starta bilen men den startar inte , Jag sitter och tänker att det inte var nån mening att jag ska träffa hjärtat idag :(
Efter en stund ringer Simon Conny som får komma ut till birsta och hjälpa oss .
Vi satt och väntade på Conny och sen när han kom så började han kolla vad det var för fel , men förstod inte riktigt var det var ?
Men efter en stund så sa han till Simon och skaffa en nya bränslepump , för det var den som hade gått eller nåt sånt haha
(kan inte mycket om bilar precis) :O
Så vi fick bogsera bilen till Conny
När vi var hemma så gick jag bort till mamsen och la mej i hennes säng och bara grinade ..
fan jag grinade så mycket igår så jag hade ont i huvudet  !
Efter en stund så klev jag upp och gick ut på balkongen och rökte , mamma gjorde smoothie
och macka efter som jag inte hade ätiot nånting på hela dagen .
Sjukt gott var det iaf !
Sen satt jag och snackade lite skit med mamsen och efter en stund så gick vi på ica och handlade lite kött och sånt ;)
Sen grillade vi , vilket som var min första grillning i år :D
Sen satt vi ute och snackad elite skit och så :)
Vid tio kom Jossie också till mamsen , typ vid elva så gick jag och Jossie hem till mej och spelade sönder Bubbel town haha helt torsk på de :D
Så kvällen slutade bra iaf , men inte dagen ....
Men idag ska man på GRILLFEST med mina underbara hjärtat Jossie och Carro :D
ska bli så sjukt kul att vara med Carro igen och bygga lite nya minnen hehe ,fan sjukt längesen nu vi var med varandra  haha
men hon ska sova här i natt iaf ;)
men skriver mer sen puss på er nu ska jag se två BB avsnitt såg inte igår haha

Kommentarer
Postat av: moaa

Aw okej gumman <33 Hur långt bor din kille och du från varandra? Vet att du sagt de förr men har glömt :( <3

2011-04-30 @ 10:39:27
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey :)

allt bra med dej denna fina lördag? :D

2011-04-30 @ 14:57:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Usch! =/

hoppas allt blir bättre snart! =)

2011-04-30 @ 15:12:44
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: danten89

Hehe glad valborg på dig ;)

Hur firar du?



Kram

2011-04-30 @ 16:47:31
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt :D

För min del blir det bara att kolla på film och sova, är helt slut efter att ha jobbat idag plus att jag fortfarande inte är frisk :)

2011-04-30 @ 16:49:28
URL: http://hallonmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0