Redan ?

åhh herre guud de är redan första advent ? guud vad de här året har gått fort alltså man hann ju inte blinka så är de nytt år snart ;) Ja längtar efter de nya året om ja ska vara ärlig faktiskt. Ny start på livet och bara leva på nytt igen och inte tänka på allt som har hänt detta år !! För de här året har varit sjukt jobbigt för mej om ja ska vara ärlig!! Nästan allt har hänt mej detta år och de är inte lite saker heller !! Allt började att ja och min kille separerade efter fyra år tillsammans , min farmor  dör :( , ja träffade en ny men han var en idiot och vill bara glömma .. Tappade en kompis som stod mej väldigt nära för honom :( , skolan gick åt pipan , ja vart slagen i ansiktet av en kille , ja och pappa gled mer ifrån varandra och han flyttade , ja träffade en ny stjärna men han knäckte mej totalt :(  , ja och mitt ex höll på fram och tillbaka, Ja vart vräkt från lägenheten , Ja vart misshandlad, nerdrogad och ny bor ja hos kompisar till ja har fått en ny lägenhet :) så nu vet ni typ allt ja har varit med om detta år och de är ju inte lite saker precis men ja hoppas verkligen på ett bättre år 2011 ;) men ja mår mycket bättre nu än vad ja har gjort på hela året och de är ju jätte bra de ;) förut grinade ja mej till sömns varje natt och de var inte mycket sömn ja fick eller mat i mej .. Men som ja sa nu mår ja bättre och ja äter som ja ska igen och jag hoppas ni har haft ett mycket bättre år än jag iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0