Varför i hela h*******!!!

Nu har jag sett på Ung och bortskäm eftersom jag missade de klockan åtta igår blir det då (ny dag nu )
Jag blir så vansinnet lack på dom här föräldrarna nu !!!
Helt sjukt att Tim-Joel skulle få åka , så jävla dålig anledning att han skulle åka , de finns ju inte  alltså!!!
Att han var nervös på föredraget och att han gjorde inge bra ifrån sig , eller att han inte var med i gruppen för att han var alltid den som städade!! (han gjorde de man skulle )
Just de en sak till också , så jävla onödigt att media håller på att gräva i andras mörkaste saker  (alla har vi såna ) Jag hoppas ni mår mycket bättre nu när ni har gett en 20åring sin livstämpel !!! Fan alla kommer bara hålla på att snacka hela tiden!! Jag känner inte Tim-Joel i huvudtaget men han verkar vara en jätte fin och snäll kille och underbar på många sätt :) Man ska inte tro på vad tidningen säger för dom säger så jävla mycket skit !!

Men ja tror seriöst att CAROLINAS PAPPA OCH PAULINAS PAPPA har gjort en pakt om deras FLICKOR!!!!!!!!
Men jag hoppas verkligen att Daniel vinner nu iaf ;) han är ju sjukt bra iaf vad jag tycker ;)
Han är så rolig och han vill ju lära sig och han har hjälpt till mer i huset än vad CAROLINA OCH PAULINA HAR GJORT!!!!
Dom som skulle ha stått i finalen skulle vara Tim-Joel , Ellinor och Daniel !
Men finalen är ju redan imorn så missa inte den !! GO DANIEL :) 


Kolla Daniels blogg  sjukt bra btw ;) http://www.finest.se/danielparis
    Tim-Joels blogg också ;)  http://scenbloggen.com/timjoelbergman/




Massa skit snack!!!





Go Daniel !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0