Men lägg ner!

De värsta som finns är manssvin!
Fy fan jag hatar såna alltså!
För det första så tror ni att ni är nåt och att ni kan göra vad fan ni vill och komma undan med de sen!
Men nu ska jag tala om nåt för er!
Ni är inget mer än manssvin som äcklar mej så jävla hårt så jag kan kräkas på er!
Ni så jävla vidriga och tror man vill "leka med er" när tjejen är bortrest eller när ni är ligger på nå hotellrum och har tråkigt!
Nä fy fan!
fattar inte vad poängen är med att såra en människa?
kan det vara så jävla kul och se en människa blir så sårad av er?
Fattar inte...
om man inte kan hålla sig till en tjej så ska man fan inte vara tillsammans med nån!
Då kan man lika gärna vara singel och hålla på leka runt om man känner för de!
Inte hålla på och leka med andra brudar när tjejen är bortrest eller nåt sånt!
Otrohet är det värsta som finns alltså!
Jag vet vad jag snackar om kan ja säga..
Har varit med om det tok för många gånger så därför jag hatar manssvin , kommer allri kunna acceptera att ni gör som ni gör mot era tjejer!
Om förhållandet är så dåligt .. ja men gö slut då för i helvete!
Sluta häng kvar då bara för ni har den där jävla tryggheten hemma!
Så jävla sant!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: tack tack:)

2012-06-08 @ 11:16:25
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0