Min dag ;)

Äntligen hemma nu :d nu blir det bilder ;)

Vaknade klockan tolv , åkte till stan på en gång (hann inte blogga)
Skulle träffa sötisen  ;)
Jag och Maria tog bussen till honom men han låg och sov haha (han hade somnat)
När vi skulle åka tillbaka till stan så kom det in typ sju fjortisar!!! Så sjukt drygt och dom satt sig brevid oss , sen ringde telefon och det var mamma , de gick inte att höra vad hon sa för att fjortisarna var ju tvungen att skrika till varandra !! (orka) fel att prata normalt?
Jaja sen kom vi till stan (äntligen)
Sen träffade vi sötisen och sen träffade vi mamma fram och tillbaka , hon handlade lite julklappar men jag fick inte se  xD (undra vad det var i påsen? )
Nu har jag precis hämtat lillebror och nu blir det till att lägga upp bilder och filmer ;)

puss hoppas ni har haft en bra dag ;)



Sötnosen min (min mössa btw )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0