Äntligen hemma!

Sådär då har man äntligen fått kommit hem och fått landat lite.. 
Fasen vilken resa alltså haha men de varit roligt samtidigt :)
 
Får se om man kanske åker till veckan igen också hehe 
Känns verkligen att man är hemma nu för nu börjar man blir sådär lagomt seg i hela kroppen och vill bara lägga sig i sängen och dööö några timmar haha. 
 
men ja tror ja ska ta och göra även om klockan är rätt mkt nu :s
 
 
 
Sen är det en grej jag verkligen inte fattar.. 
Vad hände egentligen ? 
De är en jävla bra fråga de , för ja har inte en jävla aning alls.. 
Allt va ju så bra och nu är det knas känns de som...
 
Fan när man väl känner nåt så fuckas allt upp! 
Därför ja aldrig stannar kvar hos nån för de fuckar ändå upp sig! 
 
Fast denna gång är de helt annorlunda och de som stör mej så mkt eftersom jag vet verkligen inte egentligen vad du vill?
 
Playar du eller är du seriös?
hmm ja du känns inte som player typen men vem vet jag kan ju ha fel?! 
 
jaja skitsamma känns bara som jag behöver få svar på lite frågor nu innan mitt huvve sprängs av tankar som jag inte får svar på .. 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Sv tack så
Mycket :)

2012-09-21 @ 07:53:37
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: MARIANATHALIE

Önskar dig en trevlig fredag! :)

2012-09-21 @ 08:40:18
URL: http://marianathalie.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla för orden, dock har jag mycket svårt att prata med andra, men snällt att du erbjuder dig i alla fall. ska komma ihåg det:)

2012-09-22 @ 10:29:35
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0