Meen de går bra nu!

Fy fan jag tror ja lägger huvvet under kudden och döör av några timmar ist för att allt ska bara gå åt helvete!!! 
 
Ingenting går som det ska nu... 
Guud vad jag hatar såna här dagar när allt bara går åt helvete rent ut sagt.. 
 
Allt började igår... 
 
Först så skriver min kompis J att hon behöver sin dator tillbaka (vilket ja förstår) Men då blir ja utan dator igen.. 
Sen va ja hon min kompis E igår och hennes söta underbara katter eller så va dom inte så jävla söta och underbara just då.. Rev ner camen så den gick sönder! (toppen)...
 
Sen när man bestämt med skit myndigheter att man ska ringa på måndag och berätta hur man lagt upp sin planering och så.. (Nä då är man sjuk ) så får inte mina pengar förän ja de vette fasen de! Sjukt irri! 
 
Sen måste man avboka allting som man planerat bara för ja vi säger ett ord (MAMMA) så sjukt less på de! 
 
När man ska ha tag i na ... Nä då skiter vi och svara ist!!!! 
Men då har jag bara en sak och säga! 
Fixa skiten själv ist då! 
För nu tänker jag inte hjälpa till nå mer! 
 
 
 
vill ha denna telefon!!! 

Kommentarer
Postat av: syster ankan

Haha jag och Tommy får hem vår 3or denna vecka :)

2012-10-08 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0