Finner inga ord ..

Alltså nu har ja fått nog!!
Din äckliga falska idot!!!!!
Kan du bara ljuga eller??
De verkar nästan så iaf...
För allt du säger är bara en ren jävla lögn hela tiden!
Jag blir så äcklad så ja kan spy på dej!
Du som skulle ändra dej så stort vilket skämt!!
Hela du är ett stor enda skämt!!
Men jag hoppas du är nöjd med ditt lilla spelande här i sundsvall nu så du kan åka nån annanstans och spela lite mer!! För de är det enda du gör spelar ditt lilla spel och sen drar du vidare!!
Du påminner mej om en person så jävla mkt och trodde de bara fanns ett sånt svin men tydligen fanns de en kopia av han fast i en annan stad! De är fan skrämmande de!!
Du som var så seriös och fin kille eller var de inte så du sa?
TSSS RENA RAMA SKÄMTET DE!!!!
Nä fy fan såna som dej borde fan inte kunna kolla på sig själv och vara stolt över sig själv!
För de är nåt fel i huvve på en sån människa!!
Sen att du står och blånekar också när jag har allt på svart och vitt de är ju ett skämt de också!!
Har aldrig möt en sån idiot som dej och kommer aldrig göra igen heller!
Du ska veta en sak du är fan inte bättre än mina ex du är likadan som dom!!
Stort skämt och man kan inte göra mer än skratta åt dej!!
Sen en sak till SANNINGEN KOMMER ALLTID FRAM!!!
TÄNKTE OM DU INTE VISSTE DE?!!!!!
Kan inte sova massa jävla fitt idiot tankar som går omkring i mitt huvve just nu...

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

vad har hänt? :O

2012-03-08 @ 12:25:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0