Varmt elle?

Jahapp då har man varit på en lång prommis då!
Tog till och med mitt första dopp här i Sundsvall haha de va ju
bra mkt kallare än i Stockholm kan ja säga :P
Men fick nå ryck när vi var ute och gick frugan och jag , så vi gick ner till vattnet och då rykte kläderna eller inte alla men allt utom trosorna :P
men jävlar vad fort jag kom upp ur vattnet så fort jag hade doppat mej..
Nä nu har jag inte tid och blogga mer för ja måste.. ja frugan tvingar mej och kolla på denna fotbolls skit nu ..
Så lika bra och sluta blogga och kolla på denna underbaraste fotboll! eller? :S
puss puss<3
Ja ibland är man som snyggast alltså! ;))

Kommentarer
Postat av: Celine - www.celinejaarnek.se

SV: Härligt!

Jag har varit på en "utflykt" med skolan, och efter det åkte jag och några kompisar och träffade lite roligt folk :)

Allt bra annars då?

2012-06-11 @ 23:06:50
URL: http://celinejaarnek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0