Men sov!

Men kul att man kan sova.. Ska fan upp om några timmar! Så lite sömn skulle ju behövas nu kan man säga.. Nä du ska man ligga och vrida och vända på sig hela tiden.. Trött jag blir!
Sen en sak till.. Nu har jag legat här i flera timmar och tänkt på dej och kan inte förstå varför!?
Har inte haft dej i huvve såhär mkt på sjukt länge! Men så ikväll så dök du upp från ingenstans..
Hur sjukt är inte de liksom..
Nej det handlar inte om att du är så snygg som du säger..:P
Det handlar om.. Ja du ingen aning men det är nånting med dej som jag inte kan släppa riktigt, men vad vet jag inte riktigt vad det är? Hmm skumt detta tycker ja!
Vi snackar liksom inte lika mkt längre men ändå är du kvar i mitt huvve..
Jaja de visar sig väl med tiden allting.
Nu måste jag försöka sova lite.. Annars kommer jag vara helt död imorn!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - VINN ZIPERALL!

sv: hehe kul att du tycker det :D

2012-06-14 @ 16:20:17
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0