Nu jävlar röjer vi stan! ;)

Tjooosan i trosan! 
 
Nu är man tillbaka i Örebro igen! 
Idag har man spelat lite minigolf med morsan och lillebrorsan.. 
Men kan ju inte säga att jag vann direkt haha nä men jag kom två iaf! de bättre än sist iaf ;)
Jag tar första plats nästa gång vi spelar, tänker inte låta mamma vinna igen :O
 
Snart ska jag åka in till stan och möta upp den bästa! <3
Ikväll kommer Carro hit! 
Fy fan vad vi ska röja sönder denna stan i helgen kan jag lova! 
Kommer bli så jävla kul :D
Jag älskar denna stad helt allvarligt alltså .. Vet inte varför men jag gör bara de! 
Men jag tror nog för att det är en ny stad och allt , mkt nytt och se och göra liksom :)
 
Nä nu måste jag packa ner vinet och kila till staden puss puss<3<3
 
 
Dagens snygging! 
Saknar dej min llilla skit unge<3
Vi får dra till nån stad och bara chilla och kolla läget och shoppa sönder nån helg! 
puss älskar dej<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0