Godmorgon <3

Godmorgon sötnosar!
sovit gott?
Själv sov man som en stock förutom att man vaknade vid sju första gången å var törstig som satan så då drack man nästan en halv liter vatten haha
Men sen somnade man om iaf :)
Idag så ska man vara barnvakt en stund  , mamma ska åka hanlda å Robert ville inte följa med så då får man väl ta å ställa upp då :P
Sen ikväll så blire det bara lugnt tror ja ?
En kväll får räcka haha
Jag håller mer å mer på tappa dom två underbaraste människorna i mitt liv!
Nu får jag fan lösa detta å skärpa mej om jag vill ha kvar dom i mitt liv!
Jag är verkligen ledsen för igår förlåt!
Jag vet att jag har fuckat upp bra mycket flera gånger men de slut på de nu !
Ni är två underbara människor som jag verkligen inte vill tappa förlåt mej så mycket för allt :(
Jag ska visa er att ni betyder väldigt mycket för mej som jag säger , de slut på allt fucka upp allt nu!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Händer i helgen :)?

2012-01-21 @ 15:40:21
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var gärna med i min tävling där man kan vinna varor upp till 200 kronor! Klicka här för att komma dit: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-varor-varde-200-kronor.html

2012-02-03 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0