Snart så :D

Bla Bla Bla Bla
De är de ända jag har i huvudet just nu ...
Men men snart om några timmar så börjar BB !! Äntligen :D
Så om ett tag ska man till hjärtat mitt ( Jossie ) och se BB <3
Fast får hoppas på att de är lika bra som förra året!
Men jag var innne på hemsidan förut men de såg ju ut som att de inte skulle bli nån bra tv men man vet ju allri , för man kan inte säga nåt förän man har sett de ju ;)
Jag har iaf hört att jockie boy ska vara med men han var inte med på hemsidan!
men de kan ju bara vara ett rykte eller så kommer han in senare under Big Brother?

Kommentarer
Postat av: moaa

SV: hihi så härligt :D jo jätte bra faktiskt (a)



Åh ja missar BB för måste åka buss hem :( o de ta rtyp mer än en timme o den går kvart i nio

2012-02-19 @ 19:26:02
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0