Nyvaken jajemen!

Godmorgon mina sötnosar!
Hoppas ni har sovit gott?
Själv har man sovit som en stock hela natten.
Men nu har man inte tid och sova mera för nu måste man göra sig ordning och packa ner lite kläder och örhängen de får jag absolut inte glömma!
Örhängen är fan mitt liv!
Jag ska ta ett kort nån dag på alla mina örhängen så får ni se själv!
Får aldrig för mkt av dom kan jag säga , köper nya hela tiden :P
Hoppas ni har sovit gott?
Själv har man sovit som en stock hela natten.
Men nu har man inte tid och sova mera för nu måste man göra sig ordning och packa ner lite kläder och örhängen de får jag absolut inte glömma!
Örhängen är fan mitt liv!
Jag ska ta ett kort nån dag på alla mina örhängen så får ni se själv!
Får aldrig för mkt av dom kan jag säga , köper nya hela tiden :P

Kommentarer
Postat av: M O A

Åh va kul o se alla örhängen :D Har märkt att du gilalr det ;)

2012-02-27 @ 12:56:32
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0