hmm...

Jag vet snart inte vad jag ska tänka eller säga längre...
Varför ska allt vara så komplicerat när det gäller känslor?
Jag vet inte vad jag ska känna eller tycka riktigt..
 
Fan de gått så bra när jag stängde av allt och inte brydde mej alls! 
men så kom det en dag som allt förändrades totalt! 
Jag börja känna igen och de va ju inte alls bra just precis då kan jag säga.. 
De va inte meningen att jag skulle göra de , men de blev bara så .. Nu vet jag inte alls vad jag känner eller vad jag vill längre.. 
 
En del av mej vill stanna här för att de ska vara nära och bra .. 
En annan del vill flytta från stan och börja om på ruta ett...
 
Men om jag skulle tänka på mej själv för en gång skull så är det bästa för mej att flytta från stan och börja om helt!
Fast mina underbar vänner har jag här och dom kommer jag sakna massor , men samtidigt får man nya vänner också , sen betyder de ju inte att dom försvinner för att jag flyttar heller! 
Riktiga vänner stannar ju o av sett om jag flyttar eller inte?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0