less ja blir!

Vad galen jag blir på mej själv ! Varför ska jag alltid hålla käften ?
Varför kan jag bara inte säga allt som behövs säga för att folk ska förstå...
De jag vill säga är att !!! GAAAAAAH
Varför kan du allri göra nåt?
Vad galen jag blir på mej själv ! Varför ska jag alltid hålla käften ?
Varför kan jag bara inte säga allt som behövs säga för att folk ska förstå...
De jag vill säga är att !!! GAAAAAAH
Varför kan du allri göra nåt?
Fel och ställa diska ?
Fel att boka en tvättid ist för mej ?
Fel att ta damsugarn och städa lite?
BETALA INTERNET????
skulle de var jag som skulle tappat nåt som inte var mitt då skulle jag faaaan ha betalat de för längesen!
Inte skjuta upp de hela jävla tiden!
Hur svårt ska de vara liksom.. Kan man inte bara leva fattit en månad då ?
Nä då går man och köper körkortet ist , eller går och gör en tatuering!
IST FÖR ATT BETALA MEEEJ!!!!
VAD ÄR PROBLEMET??!!!
Jag fattar fan inte varför de ska ta så jävla lång tid innan de händer nåt?
Varför är jag för snäll och går med på allt ?
De är ju en jävla bra fråga de...
Sen skulle de vara så mkt bättre om jag bara kunde säga ifrån nån jävla gång också!
Men varför gör ja inte de då ?
Ja de kan jag fan inte svara på...
Nä då sitter jag här ist och skriver av mej!! Bra gjort menar ja
Less jag blir på mej själv...
Hur länge ska jag låta de vara såhär?
Nä nu får det bli slut på denna skit!
Måste ta mej i kragen och lära mej och säga att nu är det nog!
Jag älskar dej och de vet du men du borde faktiskt förstr själv också att jag blir hårt less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0