Alltid samma sak!

Fan vad less jag börjar blir nu!
Jag sa till dej igår att du får pengar när jag får mina soc pengar för ja kan inte ge dej dom när ja får bostadsbidraget! ( måste handla mat)
Men ändå ringer du å tjata på mej att du ska ha pengar idag !
Jag :har inga pengar kvar..
Mamma: .Men de är ju som vanligt de när du ska ge tillbaka pengar till mej!
Jag: nä de är de inte men ja handlade mat å sen var de slut!
Mamma. Aaa ja förstod de vettu!
Jag :Men ska ja vara utan mat eller?
Mamma: Nämen du fick tusen kronor idag å du behövde inte handla för allt?!
jag: De gjorde ja inte heller! handlade kattsand, kattmat , mat till mej å fyllde på telefonen å sen var de slut !
Så du får pengar imorn eller på torsdag istället!
Mamma : Ja förstod de vettu ! jaja skit samma hejdå!
Varför är de så viktigt med två hunka just idag?
vad ska du köpa som är så viktigt som inte kan vänta tills imorn ?
Så less på att vi bråkar alltid om pengar !
De gör vi jämt , å när ska de ta slut??

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- jodåå sj :D?

2011-09-27 @ 20:55:39
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förmodligen aldrig.. eftersom du alltid måste låna av henne i slutändan ^^

2011-09-29 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0