Tillbax ;)

Tjabba !
Nu har man inte bloggat på flera dagar! ( har inte orkat)
Men nu är ja tillbaka ;)
I helgen som var hade jag sjukt skoj hela helgen , dock lite bakis på lördagen efter fredagens bravader!
Men är man bakis då vet man att man rockade dagen innan ;)
Sen på lördagen så var jag på bio med Kimpa å hans syster å jacke :)
Vi kollade på Jägarna 2 :D
Den var sjukt bra tyckte jag !
Synd bara att vi var tvungen att sitta längst fram!
Min gamla kompis är med i den filmen så de var riktigt skoj att se honom på bioduken måste jag säga!
Han var riktigt bra!
Men efter bion så drog jag å Kimpa ner till dallan en sväng å kollade läget å sen ville Kimpis sjunga lite också ;)
Ja åkte hem med halv två bussen för ja pallade inte var kvar för jag var så bakis haha
Sen på söndagen så var jag å kolla på när Kimpa skulle sjunga i kören !
Han var riktigt duktig :)
Sen efter de åkte vi med hans mamma hem å sen var ja bara hemma resten av kvällen :)
Sen igår var jag på studie besök i stan angående om praktik :)
Så nu kanske jag har fixat en praktik å de är ju bra de !
Sen efter de kom så var jag med Kimpa på stan å glassade i solen å kolla på damer ! haha de grejer de ;)
Danne kom in senare så vi var med honom ett tag också !
Sen åkte ja hem för ja hade sån förbannad mensvärk så ville bara hem till soffan å lägga mej framför tvn!
Ja så de gjorde jag när ja kom hem typ :)
men nu vet ni hur mina dagar har sett ut när jag inte har bloggat ;)
puss puss på er<3

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Bra här med, har du sett filmen "jag saknar dig" ? :)



Skulle du kunna gilla denna länken om du inte redan gör de:

http://www.facebook.com/pages/NATHALIE-ANDERSSON-fotograf/238015319555687



kram<3

2011-10-04 @ 19:26:11
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: tess

Hej tjejen !



vad händer



ha en toppen bra tisdag

KRAM

2011-10-04 @ 20:32:14
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0