Du sliter sönder mej inombords!

Fy fan vad jag hatar att vara själv , å helst på kvällarna !
De är fan de värsta för då känner man hur man egentligen mår...
Jag försöker varje dag att inte tänka på hur jag mår egentligen men så fort jag är själv så kommer du å sliter i mitt hjärta å ber mej släppa in dej igen!
Kan du inte bara försvinna för alltid från mej !
De gör så ont varje gång jag känner efter hur jag mår bakom allt som är just nu ..
Varför kan ja inte bara få leva å må bra som alla andra utan att du ska komma å slita mej i bitar?!
De bästa för mej är ju om du bara skulle försvinna ur mitt liv för gått!
Kan du inte bara göra de ?
Jag ber dej , låt mej gå viadre å sluta slit mej i bitar !!
De första jag jag måste göra för att de ska gå är att flytta från denna lägenhet fort som satan!
slänga ut alla dina saker härifrån!
precis allt från mitt liv!
Annars kommer jag aldrig bli av med dej!
De enda du har gjort är att förstöra mej totalt !
Så varför är du kvar ??
Kan du inte bara släppa mej fri å låta mej vara ifred så jag kan få andas ut igen ?
Nä då ska du vara mitt mörker som skrämmer mej mest om nätterna å bara slita sönder mej mer å mer å snart finns de inge kvar av mej !
Vart tog Belinda (jag) som fanns för fyra års sen ?
vart finns hon ?
kommer hon nånsin komma tillbaka igen ?
De är ju en bra fråga de men jag tror inte att hon nånsin kommer tillbaka igen om jag ska vara ärlig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0