ju mer du flyr desto snabbare kommer de ikapp dej!

Allt kommer å går precis som förr känns det som ibland ..
alltid är det nåt som förföljer än i det förfluta!
Man blir liksom aldrig av med de på nå sätt ?
Varför är det så ?
Ja de är ju en jävla bra fråga de ??!
men man kan ju inte smita från sina problem tex: byta stad , skaffa ett nytt liv !
för allt kommer tillbaka till en till slut !
Så mitt tips är att man ska ta tag i det på en gång iställlet för att fly!
Fly är ingen utväg att gå !
Lita på mej jag vet vad jag snackar om !
Jag har försökt flytt många gånger men de hjälper inte för det förflutna kommer tillbaka ju snabbare du än flyr ifrån de!
Så nu är det såhär..
jag har ett jävla problem , men  jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att jag inte ska vara en riktig jävla fitta rent ut sagt!
Jag vill ha dej ur mitt liv för gott!
Men varför kan du inte förstå de??
Jag vill inte såra dej mer än vad jag redan har gjort !
Men vad fan nån måtta får det väl vara på de hela eller ?
Du kommer till min mamma när du får komma hem !
Okej ja vet att du inte kan vara nån annanstans just nu men vad fan du behöver ju inte ringa hem till mamma varje dag heller ??!
Mamma vill ju inte säga åt dej att du inte ska ringa men när hon säger ring om två dagar ist ( för jag har ett liv jag med ) menar hon!
Då ringer man inte dagen efter igen för då blir hon bara less på dej!! Eller fattar du inte de ?
Sen sa mamma nåt idag som får mej å bli så irri på dej så det finns inte !
Hur fan kan du fråga vad hon ska göra på julfafton ???
De är väl en självklarhet att hon ska vara hemma med sin familj å fira julafton å det betyder  UTAN DEJ!!!
För jag tänker fan inte fira jul med mitt EX!!!
Fattar du de ?
Ja vet att du har det tufft men du borde fan gå vidare å sluta umgås med min familj !
De är min FAMILJ Å INTE DIN!!
JAG BRYR MEJ OM DEJ DE GÖR JA Å KOMMER ALLTID ATT GÖRA PÅ ETT SÄTT !!
men de inte som förr !!
DU MÅSTE INSE DE NÅN JÄVLA GÅNG!!!!
De tog mej nästan fyra år att bryta med dej å du måste inse de nu att de är över nu!
Jag har klippt bandet med dej å jag tycker du borde göra desamma nu å gå din egna väg!

Kommentarer
Postat av: moaa

SV:Kunde varit bättre..

Meed dig då? <3

2011-11-17 @ 23:06:23
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: elinn

såna där känslor är så jobbiga! :(

hoppas du känner dig lite bättre snart, antar att det tynger ner dig lite, det gör det iaf på mig när jag känner sådär eller när det blir så!

2011-11-18 @ 12:37:30
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0