Svår? eller är det nåt ja bara inbillar mej??

Hövva vad jag hatar när man får massa tankar i huvudet som snurrar hela tiden ..
Men vad gör man då ?
Hur får man svar på alla frågor?
Ja de är ju en bra fråga de ??!
Ena stunden så känns allt jätte bra å nästa sekund så vet jag inte alls vad jag ska tro ?
De är den enda nackdelen de är att vara tjej ibland
( man tänker för mycket! )
Så de kan ju vara jobbigt ibland de!!
Men vad gör man för att bli av med alla tankar?
De är ju tur att ni killar inte har så mycket tankar hela tiden !
men hur gör ni för att inte ha dom ?
De vill jag veta!!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Låter bra det =) Haft en bra kväll?

2011-11-11 @ 01:16:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0