Kanske inte som planerat ?

Tjooosan i troosan !
Nu jävlar har man haft en siså där dag kan man säga haha
Inget har gått som jag vill alls idag :O
De ändå man fick göra var att bita ihop å få allt klart ändå ;)
Vilket jag lyckades med till slut haha
Men nu när man kom hem så skulle man kolla om slasing hade kommit in å mycket riktigt så hade de det :D
Kung nu kan jag handla mat tänkte ja !!!
Men då fanns det bara ett problem ?
Vem ska skjutsa mej å handla ?
Så jag började kolla runt efter skjuts å så..
Men de fanns ju ingen som kunde idag :(
Åhh nä nu jälvar får man ta å grejsa sitt egna körkort snart!
De är ju så jobbigt när man måste be om skjuts hela tiden för att man inte kan ta sig nånstans !!
Så jag har två nyårs löfte som ja ska försöka hålla å de är: Fixa ett jobb! Fixa körkortet !
Men de ska ja klara för de är bara så ;)
Såhär ska vagnen se ut när ja har handlat klart hahaha

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

imorgon ska jag till skolan och sen ska jag nog vara med en kompis! :)

favoritfärg?;)

2011-11-21 @ 19:05:40
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag blev bra :)

2011-11-21 @ 20:36:21
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0