Hur ska man veta?

Oj oj vad jag ställer till de för mej själv ibland !
Att jag inte bara kan få ett bra underbart liv nångång !
Nä de ska alltid vara massa saker i vägen , men just nu så är de jag själv som är ett stort problem !
Ja tror jag har fått lite problem om jag ska vara riktigt ärlig med mej själv :O
Ja tycker om en viss kille och sen har jag redan kille liksom , men vet inte om jag vill vara med honom längre ?
För varje dag som går så tycker jag bara mer och mer om den andra killen .. Är de ett bra tecken eller ett dåligt tecken  ja de är ju frågan de ?
Ja vet ju att den andra killen tycker väldigt bra om mej men sen vet jag inge mer liksom ?
Om man bara kunde få veta alla svar bara för en dag så skulle de bli så bra , men så är de ju inte tyvärr
Men men jag bara babblar och babblar på nu , men jag tänker ta en dag i sänder och se vad som händer med allt :)
Nu tänkte jag se film och sen sova lite granna så god natt på er alla mina små hjärtan där ute <33

Kommentarer
Postat av: Alicja

SV: Inget roligt, var hemma :D

Va har du gjort då? :)

2011-07-01 @ 23:26:59
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0