Vaken ? Ja de är ju frågan de !

Godmorgon nu är man vaken igen !
fy fan vad less ja blir ibland på att man inte stänger av telefonen på natten!
Ja har inte hjärta till att göra de , tänk om de skulle hända nånting och folk behöver ha tag i en , ja de samvetet skulle jag få leva med då !
Vilket jag inte skulle kunna göra , men iaf Idag blir de nog till att vara ute hela dagen och steka lite med jocke och jossie , eller spela kort heter de på svenska .. Jocke ville inte steka så vi ska spela kort istället , men man kan ju steka iaf lite granna haha
Fan har suttit barnvakt hela helgen åt min lillebror , men jag har haft så sjukt tråkigt hela helgen när de har bara regnat och att man inte har kunnat kan hitta på nåt !
Men men idag kommer mamma hem igen och de betyder att jag äntligen ska få komma hem till mej och sova i min egna säng :D
Guud vad skönt de ska blir !
Men nu blir det till att få i sig lite frukost  så man orkar med dagen ;)
puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: julia <3

sv: Okej va gött! :D

själv ska ja se den nya harry potter sen i kväll med två kompisar :) <3

2011-07-17 @ 12:30:14
URL: http://brunettjuliaz.blogg.se/
Postat av: Molly

Sv: Hej på dig själv :) Jo allt är bra! :D

Själv då?

Nice ;) Gjort ngt annat kul då? ^^

Kramkram

2011-07-17 @ 23:24:10
URL: http://mollyimc.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Det ska jag hälsa henne :)

2011-07-18 @ 10:23:49
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0