Vaken ?! det är jag ;)

Godmorgon på er alla !
hoppas ni har sovit gott?
De har jag gjort eller nästan gjort kan man väl säga , vaknade typ klockan sex för att de var så jävla varmt så ja trodde jag skulle döö ?
Så jag drog av påslakanet från täcket och sov bara med påslakanet.
De tog väl en stund innan jag somnade om igen , sen nu när jag jag vaknade så vaknade jag av att jag låg å as garva haha
Fan kunde inte sluta heller så Emelie frågade vad de var ?! Men jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen haha
Hon tyckte de var lite störande kanske , men vad skulle jag göra då ?
Men ja kunde inte somna om igen så klev jag upp istället :)
Men idag så kommer dom och hämtar sina katter , vilket jag tycker ska bli riktigt skönt men lite tomt kankske ?!
Så idag blir det till att stor städa , fan de är sjukt skitiit nu :O
Usch kattsand på golvet över hela toan typ , massa kattmat i köket och massa skit på golvet !
Nä man kan inte ha de såhär iaf , Sen blir det till att gå boka tvätt tid också :)
För nu har man snart inga kläder i garderoben haha illa de .
Men innan jag börjar med de så blir det till att gå handla snus, tvättmedel och sköjlmedel ;)
Hoppas ni får en underbar dag så hörs vi sen <3

Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Allt bra? :)

2011-07-22 @ 11:17:11
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0