Nu vet jag vad jag vill !

Om du läser de här du vet vem , så har jag lite granna och säga dej !
Till en början så kändes allt så komplicerat med allting som var och jag visste inte
vad jag ville riktigt men nu vet jag :)
Först så vill jag lära känna dej bättre och se vart de leder , alltså inge skynda på med nånting !
För just nu är allt så bra mellan oss och jag vill verkligen inte att nåt ska förstöras !
Så till en början som sagt var är att lära känna dej bättre !
Jag hoppas du läser detta , för de är så lätt att prata med dej om allting liksom , klart de kan vara lite svårt ibland men de börjar gå mycket lättare nu ju mer vi umgås och snackar :)
Sen vet jag att du inte säger de jag säger till dej till andra om vad vi snackar om för de gör inte jag heller!
vilket jag tycker är jätte bra iaf !
Jag hoppas iaf att du känner nästan som jag om de här jag har skrivit nu ..
Men de var allt jag hade att säga för  inatt , så sov gott på dej så hörs vi imorn igen :)
Bjuder på denna gamla bild för inatt haha

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, nice! :) Vad ska du göra idag då? :) Kramisar!

2011-07-12 @ 11:26:55
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0