Guud vad jag blir tokig snart !! :O

Hur ska man säga de här ??
KAN DU KOMMA HIT!!!
Idag har jag tänkt på en kille hela dagen och de är inte han jag har ett förhållande med precis :O
helt sjukt att man kan tänka på en människa så mycket ibland !
Idag har vi väl inte snackat så mycket , men tänkt desto mer vill jag lova !
men men vad ska man göra liksom när man känner så här , man kan inte styra sina känslor ...
Guud jag vet inte vad jag ska göra snart ??
Snälla ge mej ett svar innan jag blir tokig !!
Jag hoppas bara att de blir ett bra svar snart  ;)
men godnatt på er alla hjärtan där ute <33

Kommentarer
Postat av: ELLAAAAAAAAAA

Pang på rödbetan bah ! SAAAAATSAAAAAAA PÖLLAN ! Bah gör'T !

2011-07-01 @ 23:38:39
URL: http://nonnneees.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0