Shiit jag dog ju nästan ! :O

Nu får man äntligen blogga !!
Har inte bloggat sen igår  :O
Jag trodde jag skulle döö !!
Hela dagens som jag inte har bloggat på kändes som ett tomt hål i mitt liv!! HAHA illa de här sötizar  :D
Men men nu är man här igen iaf ;)


Min dag idag  :D

Idag har jag varit med Min älskade lillsyster Maria <3 (Dock inte min riktiga syster :P )
Vaknade halv fyra på morgon och sen tog vi bussen vid sju tiden till sjukhuset vi skulle hälsa på en kompis 
Sen åkte vi till stan ett tag , gick till Kebabcity och käkade en stripsmeny (fuskade idag )
Efter de så åkte vi till Maria för hon skulle hem och byta kläder och platta håret haha orka säger ja om platta håret xD
Det tog typ tre timmar haha vart sjukt less på att vänta kan ja lova !
Sen åkte vi hem till mej igen ..
Träffade legenden lite också ;)
Sen när vi kom hem så la vi oss och sov haha (sjukt trötta )
Vaknde igen typ vid sju  :D
Sen vart de duschen och då ringde Ella :D Hon ville att jag skulle följa med henne på Ica , så köpte lit4e godis till mamsen <3
Sen efter man var klar med allt så vart de film all night long  :D


Dom här filmerna vart de ikväll :


Dumpad haha sjukt rolig :D



Sky high  , den var också bra  :D










Hoppas alla ni sötizar har haft en sjukt bra dag och förlåt att jag inte har bloggat idag  !!!!
ska ja skriva dagarna imorn för ja är för trött nu :D dom som ja inte har gjort puss puss älskar er alla <33
Ni är så otroligt söta som skriver såna fina kommmentarer till mej :D
Blir så sjkukt glad att få kommentarer av er sötizar<33 

Kommentarer
Postat av: ida

hej, ja det är de :D själv då?

jupps, du då? kram :D

aah gör det :D <3

2011-01-07 @ 01:52:02
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Postat av: Enya♥

Sv; Jo tack allt är bra, hur äre själv? :)

Jo jag hade en toppen dag ida kommer mormor!

Din då?



Kram! <3

2011-01-07 @ 09:30:35
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: maria

sv:jepp! allt är bara bra :) sj?



kram!<3

2011-01-07 @ 10:05:34
URL: http://iiloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0