så kan det bli ibland..

Godmorgon sötnosar =)
sovit gott?
själv har jag sovit siom en stock haha
Sorry att jag inte la upp dagens blogg vinnare men jag fick gå sova efter maten för jag hade så sjukt ont i magen :/
Men nu är det bättre och jag mår jätte bra :D
Jag ska snart gå med lille bror på dagis ;)
sen ska ja på ica handla SNUS !!!
innan jag dör haha

Idag ska ja på möte.. Åhh drygt som tusan men måste ju .
Tänkte att jag skulle träna idag men kommer inte hinnna de nu ..
Men ska träna imorn och sen ska ja gå sola istället idag efter mötet ;)
Sen ska ja träna en extra dag nästa vecka istället ;)

men men ska lägga upp dagens blogg sen när jag kommer tillbaka när ja har lämnat Robert ;)
puss puss på er<33




tagen från google ;)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Godmorgon! :D Jag har sovit jättebra tack, själv då? :)

Tack detsamma! :D kram

2011-01-20 @ 09:12:01
URL: http://jasmines.se
Postat av: Jasmine

svar: Härligt :D Just nu sitter jag i skolan faktiskt, själv då? :) kraam

2011-01-20 @ 09:20:54
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0