Good moorgon!!!

Goood moorgon sötnosar <3
sovit gott?
det har jag inte gjort iaf ...
Vaknta typ sex gånger i natt , jävligt drygt kan jag lova!!!
Men men kan ju hoppas på att jag får sova bättre inatt iaf ;)

Igår så bloggade jag inte så mycket , förlåt för de ..
men det fanns inte tid eller tillgång till dator på hela kvällen när jag kom hem ..
men iaf så träffade jag Hanna vid halv fem och sen tog vi bussen till ica och köpte lite gotta till kvällen :D
Sen hämtade jag ut mitt paket ;)
Ja lägger upp det sen (orka inte hämta kameran )
Sen så gick vi till legenden och käkade haha och jag visste inte vad jag ville ha så jag tog en liten hamburgare och en lövbit haha Vilken tjockis jag är !!!
eller jag kände mej skit tjock när jg satt där och åt haha
Men jag orkade inte allihopa :O
Fan har inte ätit så där mycket på guud vet när haha
iaf så satt vi där och snackade lite med honom och så ..
Sen gick vi hem och såg på film (blev inte så mycket gott kan man väl säga haha )




Idag så blir det birsta med tjejerna ( Hanna , jag och jossie )
jossie ska köpa en ny iphone laddare eftersom hennes är trasig ...:O
Kan förstå vilken damp hon har haft för att den gick sönder hahah
men men nu ska hon äntligen köpa en ny ;)
Får väl se om man hittar nånting roligt på birsta ;)
kommer bilder sen iaf :D

nu ska ja lägga upp dagensblogg  vinnare och den nya dagens blogg
men först ska ja äta lite frukost ;)
puss puss så länge <33




Bjuder på denna mupp bild :D

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en lugn och mysig helg. Hur mår du idag?

2011-01-25 @ 09:46:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0