Dag 05 – Min största önskan

Min största önska är nog att flytta från den här stan :D
Är lite less på att bo här ..
Så de måste nog vara min största önskan tror ja nog ;)

vad kommer hända om ja flyttar från stan ?

Ja för det första så kan jag få starta ett nytt liv !!
Sen att jag kommer bort från allt som man inte kan komma ifrån annars
Lära känna nya människor och skaffa nya kompisar ,alltid kul att träffa nya kompisar  hehe









Dag 01 – Nyårs löften
Dag 02 – Vad tycker jag om skönhetsoperationer?
Dag 03 – Dagens outfits
Dag 04 – Vad du åt idag
Dag 05 – Min största önskan
Dag 06 – Din dag
Dag 07 – Din bästa vän
Dag 08 – bloggar jag följer
Dag 09 – vad har jag imitt kylskåp?
Dag 10 – vad brukar jag göra mest på dagrna? 
Dag 11 – vem är hetast ?
Dag 12 – hur många örhängen äger jag ?
Dag 13 – vad tycker jag om blogg världen ?
Dag 14 – vad gör mej glad?
Dag 15– vad är det tråkigaste jag vet ?
Dag 16 – hur går det med mina nyårs löften? 
Dag 17 – vad äter inte jag ? 
Dag 18 – hur mår jag idag?
Dag 19 – dagens köp!
Dag 20 – vad tycker jag om mobbing?
Dag 21 – Mina fobier
Dag 22 – Dagens look
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – vad tycker jag om ett beroende  ?
Dag 26 – Dina bästa egenskaper
Dag 27 – Dagens saknad<3
Dag 28 – Dagens mat
Dag 29 – Min vardag
Dag 30 – hur går det med mina nyårs löften?
Dag 31 – Hur har min månad varit ?


Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

God morgon eller Go middag!:)

Nu ska jag ut och fotografera nya bilder så vi hörs när jag kommit hem igen!:)

Kram

2011-01-07 @ 12:37:48
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Mysigt :D

Kram!<3

2011-01-07 @ 12:38:35
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: okej :D Nu har min alpresa påbörjats - verkligen spännande! Åker du utförsåkning?

2011-01-07 @ 22:19:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0