Tack gode gud jag kom in :D

Goodmorgon alla allihopa !
Igår hade min dator nå dampanfall och ville inte fungera :O
Men idag så kunde jag äntligen ta med ut på bloggen :D
Jag vet inte varför min dator inte ville fungera mer :O
men nånting var det iaf... men nu är jag tillbaka iaf ;)
 jag höll ju på att dö igår när jag inte kunde blogga nånting :O Men tänkte läga upp dagenssweetheart vinnare efter jag har fått i mej lite frukost ;)

Dagens planer idag :D
Gratta lillebror på morgon
ta en promenad och sen hem igen
 Knäppa lite kort på lillebrors födelsdag ;)
blogga mot kvällen ;)





GRATTIS TILL MIN SÖTA LILLEBROR ROBERT SOM FYLLER 6 ÅR IDAG :D
HOPPAS DU FÅR EN HELT UNDERBAR DAG MED MYCKET SKRATT OCH PAKET ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt när datorn krånglar!

2011-02-07 @ 08:10:42
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0