Dåligt med uppdatering..

Hejsan idag har jag inte bloggat nånting ledsen för det ..
har haft lite att göra idag och så ..

Min dag i dag :

07:00 Klev jag upp ..
07.30 lämnade lillebror på dagis
07:45 slå igång tvättmaskinen :D
08:00 löste lite korsord och såg på tvn :D
09:00 spelade lite sims haha sjukt längesen man gjorde de ;)
10:00 gick jag och själv dog på soffan en stund :D
11.30 Hängde tvätt och sen satt igång nästa maskin
12:00: åt lite lunch
14:00 pratade lite med Ella :D
16:00 hämtad lillebror på dagis
17:00 lagade lite chilli corn carne ;)
18:00: såg på film med matte :D
23:30: bloggen for life ;)


hur har eran dag varit ?



Kvällens filmer vart ;)



Den får 4/5 stjärnor av mej :D
sjukt rolig film ;)




5/5 stjärnor får den av mej :D
älskar filmen har sett den fyra gånger nu hehe :P
en av mina favorit barnfilmer :D



3/5 stjärnor :D
den var rolig men lite seg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0