Alla är fan likadana !!!!!

Du säger en sak till mej och en annan sak till Sofia !!!!!
Fel att säga sanningen :O
Nä då är du precis som resten av denna jävla by är !! Ljuger för mej och säger att du ska komma som vi hade bestämt och sen betsämmer du nåt annat med dom andra tjejorna !!!
Är det shysst de ?
Nä jag tänker fan inte ta den här skiten igen .. Jag tänker inte toffla för dej kan ja lova dej !!
Så less nu så jag vet inte vad !!
FAN varför kan inte folk hålla sig till sanningen ?
är det så jävla svårt att göra de ?

Kommentarer
Postat av: danten89

Men det blir ju mys? =)



Jag ska på kalas imorn och så är det ju melodifestivalen ^^

Kram

2011-02-18 @ 22:16:08
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén

Hejsan!

"veckans blogg" är uppe i min blogg nu. Amnäl dig gärna & ta chansen att vinna och del utav mina bloggläsare!

puss! :)

2011-02-18 @ 22:29:21
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0