Sorry sorry !

Hejsan förlåt för min dåliga blogg uppdatering ...
men har ingen blogg inspration just nu ..
så vet inte riktigt vad jag ska skriva ..
Men ja tänkte att ja skulle försöka få lite inspration igen :)
Så snart är Belliz tillbaka ;)
Måste bara säga en sak !
Jag kan  inte sluta tänka på det här ..
Men hur jävlar snyggt är det inte med magrutor på killar??
Jag är ju helt såld på de ja :O
Alltså de inte vara för mycket magrutor heller ..
Men guud ja kan inte sluta tänka på de iaf!
Kan ju bro på att ja satt å kolla på en massa bilder på vältränade killar förut hehe
Kolla på den här snyggingen liksom ;)
hur het är inte han då ? :O
hur het är inte dom här snyggingarna då ? ;)

Kommentarer
Postat av: moaa

Mums på dem där!

SV: SItte rbara på skype, dudå? N:D

2011-12-05 @ 19:39:30
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0