hur ska detta gå idag tro ?!

Hejsan vet att jag inte har bloggat på några dagar nu men har haft lite att tänka på kan man väl säga!
Nu håller jag på att göra mej klar till att åka in till stan å sen åka vidare ä träffa min underbaraste! <3
De ska bli riktigt härligt att få träffa honom igen, även om de är lite nervöst också !
Jag undrar bara hur de ska gå ?!
hur kommer de kännas när ja får se honom igen ?!
hur kommer jag att må efter den här dagen ?
ja mycket frågor som kommer bli svarade idag kan ja säga!
De kommer säkert att gå bra :)
Men nu har ja inte tid att skriva för nu måste ja kila vi hörs kanske sen när jag kommer hem ..
bror på hur jag mår?
ska vara med en person som betyder väldigt mycket för Bellis sen !
Ja ville vara med honom för han får mej att le hur jobbigt de än är ibland! :)
Så vi får se vad som händer efter idag?!
men puss puss ha de så bra så länge <3
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Angelina

sv: jag skulle bara dit för att sedan hoppa på en kryssning ;)

2011-08-26 @ 14:55:31
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Det är ingen fara! Va mysigt :d hoppa det blir bra dÅ:D

nej älskling kom preics hem från jobbet så vi ska börja med lite mat nu :D kram

2011-08-26 @ 17:15:54
URL: http://myzaan.spotlife.se
Postat av: culture man

like this my sweet friend

2011-08-31 @ 23:48:46
URL: http://i lovea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0