tjoosan!

Tjoosan i trosan idag har jag verkligen haft en toppen dag med mycket skratt och stek haha
Idag har jag varit med Emelie hela dagen och stekt!!
Sen kom grannen över en stund och då satt vi och surrade lite skit och drack en cider och stekte ;)
Riktigt mysig var de iaf .
Sen kom Maria också senare och stekte med oss ;)
Efter vi hade stekt ett tag så gjorde vi lite käk och Dagens Mat vart de kött och vitlökskroketter ochg sås ;)
sjukt gott vart de iaf !
Satt vi och käkade på balkongen alla fyra och bara mådde gott ;)
Nu har man precis städat lite granna och nu är det fint i hela lägenheten igen :D
men nu ska man på ica för Maria vill ha godis haha lilla godisråttan min <3
puss och kram så länge<33
Lite skipo blev det idag också ;)

Kommentarer
Postat av: hälsningar från gbg

vad är det för cider det såg gott ut ..spara en till mig :P

2011-04-25 @ 20:37:30
Postat av: Carro

åhåå peach melba är typ den bästa cidern!!

2011-04-25 @ 22:00:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0