Fett rolig dag :D

Fy fan idag har jag haft en sån sjukt rolig dag med mycket bus och stoj :P
Har varit med Legenden hela dagen :D
Så sjukt roligt att se mitt lilla hjärta igen :P
Jag har många hjärtan men bara en älskling och det är Andreas <3
så ni inte missuppfattar allt ihopa haha
Iaf så gick jag och träffade honom på pizzierian Alforno ;)
Sen gick vi och tog en rök och snackade lite skit och så där , efter de gick vi och hämtade lille bror på dagis.
Sen lekte vi med honom i lekparken och hade sjukt kul :D
Idag är nog den roligaste dagen på länge haha
mycket skratt och massa tok haha
Just nu sitter jag här med mitt andra hjärta Maria <3
men ska ut strax och träffa legenden och jossie :P
men puss puss så länge<3
Några bilder vart det också hehe ;)

Kommentarer
Postat av: danten89

Hur gammal är din kille? :D



Jag sitter med med mina kommentarer^^



Kram

2011-04-27 @ 23:22:26
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0