Borta bra men hemma bäst :D

hejsan mina hjärtan förlåt för mitt försvinnande ..
men har inte varit så bra dom senaste dagarna precis ...
vart lite jobbigare på begravningen än vad jag trodde ..

Men jag ska lägga upp bilder sen har inte min kamera sladd här :(


Nu ska ja berätta lite om min helg :D

Denna hela har varit riktigt mysig med mamsen ;)

Fredag: Tog åtta bussen till stockholm och sen därefter bytte vi buss i stockholm till Mariestad :)
framme vid sex halv sju :)
men kommer nog aldrig åka så långt med buss igen kan ja säga :P

När vi kom fram så gick vi och lämnade sakerna ,sen gick vi och käkade :)
men de var ingen höjdare  precis .. jag och mamsen beställde en varsin Lövbits tallrik .
Det vi fick var en utkalvad köttbit som var segare än satan själv..

Lördag: var vi på stan , köpte en väska och två ljusstakar som man sätter på väggen , lägger upp dom sen :)
På kvällen gick vi på bio  , kvällens  film blev I'm number four


sjukt bra faktiskt



Söndag : åkte vi hem fast med tåg denna gång :) Gick lite fortare kan man ju säga :P
Kom hem vi sex tiden :)


ja det var min helg de :)

hoppas ni har haft en bra helg också mina hjärtan puss puss vi hörs sen nu ska ja få nåt i lilla magen så man överlever idag också ha ha ;)

Kommentarer
Postat av: niki

åh hoppas att allt är bra med dig nu! efter regn kommer solsken :')

svar: det är lungt gummsi kul att du är tillbaka bara! vad gör du för nått kul då?? :)

pusss <3

2011-04-04 @ 16:55:48
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0