Godnatt

Kom från min vännina jossie för en timme sen , De vart filmen fame vi såg och den hade jag faktiskt inte sett förut , haha lite efter , men en sak vet ja iaf de var världens snygging i den filmen hehe . Den var rätt bra tyckte ja . ni som har sett den tyckte ni den var bra?
Sen när jag kom hem till mamma så såg jag She's out of my league.Den var riktigt bra :D har ni sett den ?
men nu ska ja sova för ska ju upp tidigt imorn ska försöka skriva imorn bitti innan ja åker ;) puss på er alla sov gott och dröm sött och vakna blött ;)







Kommentarer
Postat av: CHIRRE

jag vill se den andra filmen:D



svar: jag hoppades på andreas, men nu hoppas jag på olle, tyvärr tror jag inte att olle kommer vinna:( vem tror du vinner idol?

2010-11-20 @ 02:30:27
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0