Fy..

Godmorgon alla fy fan idag är man inte stöddig eller hahaha ;) fan ´är lite bakis idag om ja ska vara ärlig  ;)
Men ja hade förbannat kul igår och de är ju de som är huvudsaken ;)

De var en grej jag vart lte irriterad på och de var när jag och jossan och jocke skulle hem, de var så här vi satt oss på bussen och sen tog ja fram mitt vin och  ringde en kompis och då kom det fram en utläning och frågade om han fick smaka och ja sa nej , han tjatade igen efter mitt vin och då sa ja nej igen och fortsatt att prata i telefonen , då fick ja en smäll i huvudet av den där utläningen och sen frågade ja vad fan hade för problem och då skratttade han bara, men ja sket i honom och bara låtsade att han inte fanns.  , jävla idioter de finns vettu ! men men nu ska ja åka till birsta med mamma och lille bror skriver mer sen ;) puss puss ha en trevlig dag



Kommentarer
Postat av: CHIRRE

vilken idiot!!!

2010-11-27 @ 13:14:54
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: jessica

JADu ikväll vet jag inte sj?;)

2010-11-27 @ 13:31:27
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: H.

Vilka idioter det finns! :/

2010-11-27 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0