Älskar dej gumman <3

Jossie du är mitt allt vad skulle jag göra utan dej?

Jag är så glad att ja fick lära känna dej gumman . Du ställer upp vått och tort hela tiden och du finns alltid där när jag behöver dej och de spelar ingen roll hur mycket klockan är , du ställer upp ändå , och jag ställer upp på dej gumman.

Vi har kännt varandra snart i fem års tid och jag ångrar inte en sekund om nånting. Så många minnen vi har , stunder när vi har haft så roligt så jag vet inte vad :) dagar vi bara har legat i soffat och slöa och snacka lite skit ;) Den gången när vi satt i trappan och tittade på arbetarna haha , gångerna vi har festat , ja allt vi har gjort ihop . Fler minnen ska det bli ;) Älskar dej gumman min <3 lämna mej aldrig för jag kommer aldrig lämna dej <3

Världens bärsta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0