Vad ska ja tro?

Jag blir tokig på mej själv snart och ja vet inte vad jag gör snart?
Varför plågar ja mej själv för?

Ja vet inte vad ja ska tro längre om de är bara nåt du säger eller om de är sant ? För allt du säger verkar bara vara nåt som du säger för att göra mej glad och att allt kommer lösa sig .. Men ja ska säga en sak till dej lilla du !
Allt löser sig inte sådär ... Ja vet faktiskt inte om de kommer nånsin lösa sig? För just nu så går det upp och ner hela tiden för mej , ibland så vill ja bara radera dej totalt ur mitt liv , men ena sekunden så vill ja bara kunna vara kompisar igen som vi en gång var .. Kunde prata om allt och bara umgås och ha kul , men nu kan vi inte de längre för de är alltid nån konstig stämning och ja vet inte vad ja gör längre ? Sen vet ja inte om ja kommer kunna lita på dej igen ? efter allt som har varit men men vi ser väl vad som händer men just nu så vet jag inte vad jag vill längre?  Men ibland så det enda som jag kan göra de är att ta bort dej totalt i mitt liv för att ja ska kunna må bra igen men jag vet inte om jag klarar de ? Men jag måste försöka vara stark och klara de här också men de är så mycket runt om mej just nu ..
Men en sak vet ja att jag ska må bra igen och jag mår bättre och bättre dag för dag men sen är du där igen och då blir allt grått igen och de är inte bra de !


 Hade tråkigt men bjuder på denna iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0