min dag :)

haah nu ska ni få höra ja umgås med två ufoon !! ( I like it ) 

Idag så har jag och Maria bakat cholkadmuffins igen (till sötisen )
Sen tog vi bussen till honom och var ute med han å dampade haha (mulade maria några gånger)
Vi hittade en rullstol och lekte lite, men sen gick den sönder haha
Vi lagade den eller rättare sagt sötisen lagade den ;)
Kommer filmklipp och bilder imorn (inte hemma än)
Just nu sitter jag här hos Maria igen ,ska svara lite på kommentarer nu tänkte jag väl , sen blir det till att brottas lite med kudden tror jag väl ;)
puss och kram, hoppas ni har haft en bra dag iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Mathias

att du orkar vara med den snorungen! ganska less på henne

2010-12-20 @ 12:10:34
URL: http://Mattejaaz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0