Less nu !!

FAAAN vad ja är less nu på denna jävla byn!! Fan vad jag bara vill åka härifrån ett tag!!
Jag behöver komma härifrån så jag kan få slippa dom flesta iden här byn!!
Dom flesta i denna by är så sjukt falska ,man tror att de är ens vän men så fort du vänder ryggen så börjar dom att snacka skit om en på en gång! är det kompisar de ? NÄ de är ju inte de !  Riktiga kompisar snackar inte skit om varandra! I denna by så vet inte dom flesta folken vad vänskap eller kärlek är ?? Utan de ända dom vet är vad ALKOHOL ,KNARK , SKITSNACK OCH OTROHET ÄR!!! 
Då kanske ni förstår att ja är less på denna på by?
Usch vill inte ens tänka på denna by längre ..
Men ska skriva dom sista dagarna nu ja så jag får nåt annat att tänka på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0