Klart!

hejsan nu har jag och maria nyss bakat lite choklad muffins kommer bilder imorn för ja har ju inte kamera sladden här :( lite tråkigt men var ju inte betsämt att ja skulle sova här inatt ;) så imorn blir det än hel del med bilder ;)
Nu ska vi sätta oss och titta på ung och bortskämd (hon har inte sett de ) förstår inte att varken My eller Maria har sett de ? De är ju sjukt bra ju HAHA  lite pinsamt med ju att se hur föräldrarna har uppfostrat sina barn och det är ju lite hemskt också att se att dom inte kan nånting :S
Men skriver mer sen ha en härlig lördags kväll nu på er alla <3

ps: vet att jag inte har lagt upp mina dagar så bra ska bli bättring på de , jag lovar er de ;) och i januari ska jag börja med en ny sån där men de kommer vi till lite senare ;)

puss puss love all<3

tagen från google


Kommentarer
Postat av: R O B I N A :)

rosa paketet innehöll gele-bh :) och ja det är underbart gött med internet igen :D hoho haft en bra daG? :D

2010-12-18 @ 22:17:50
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: R O B I N A :)

hejsan! japp allt är bra här :D själv?

2010-12-18 @ 22:34:47
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0