Hemma hos maria ;)

Idag har jag varit med sötis på stan och vi gick och fönstershoppade lite granna
(såg ett par rosa inne uggs som jag ska köpa) bilder kommer sen (ingen Kamera sladd här :( ) 
Vi gick och fikade på city café , sen så mötte vi Maria och sen så tog vi lite fula kort bland annat när det ser ut som att jag kysser marken när de inte är nån snö där haha (längtar till sommaren igen) 
Nu har man nyss komiit hem till maria ;) lillgumman vettu har fått blåöga haha nja inte så kul kanske jo de är det föresten för de var en kille som kastade en snöboll och träffade henne rätt i ögat HAHA . Älskar när folk gör illa sig ibland lite skade glädje hehe , sjuk jag vet ;) Men nån måste ju vara de också ibland eller tycker ni inte ?




Gammal bild med den bjuder Maria på;)


Kommentarer
Postat av: MADDES

Nyårsfirandet är faktiskt inte planerat än men något skoj ska vi allt hitta på och nu har jag ju iaf nåt snyggt att ha på mig :P hur ska du fira nyår?

2010-12-18 @ 19:03:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0